lørdag 10. august 2013

Min sommer.. M/ foto..

Sommeren som var. 2013. masse bilder. :)Det var ikke mye jeg fikk vært med om i sommer, bortsett fra de gangene  jeg ble kjørt til og fra..Men jeg har nå "plukket" noen vakre blomster med kameraet.  Har blitt kjørt til badestranda, og dyppet storetåa.:)).
Har sett på bier og blomster, spist mye jordbær og is, jeg har vært sammen med min datter og grillet pølser..
jeg har hatt besøk fra Tjøme. :) Jeg har klatret t  opp på en fjelltopp, der det var brattest hang det ett
hold-i-meg tau. :)  ellers holdt vi oss fast  i  småtrær  og busker.. Men utsikten var flott utover Oslofjorden og langt innover, Fantastisk vakkert. og jeg som ikke hadde kameraet med den dagen.. :(
Ellers har jeg sittet mye på min lille veranda og solet meg, sånn sett tilbake så har jeg hatt en nydelig sommer og været i Juli kan vel ingen klage over, ihvertfall ikke jeg.

































2 kommentarer:

Eva sa...

Ser ut til at du har hatt en vidunderlig sommer! Sol, badestrand, is, jordbær, turer og besøk! Nyt fortsatt de vakre dagene, og takk for titten!

Turid sa...

Mange herlige sommerminner her;)

Nydelig solnedgang!
Klem fra Turid