lørdag 27. april 2013

Form, blomster, mat, Farge og musikk.

Form, farge, blomster,  mat og musikk, det er det jeg har holdt på med i det siste, en slags terapi kan man si., det er godt å lytte til  avslappende musikk når en er sliten, da velger jeg Enya,  panfløytemusikk,  og instrumentalt av rolig musikk. blomster og farger kan gjøre en  glad, at kostholdet forandres gjør også noe med en, har begynt med farger i maten også, masse grønnsaker  og frukt til dessert.
Med andre ord... jeg farger mine dager, trives og jeg  fotograferer, men  siden jeg ikke kan gå så lange strekker ute, (Dumme bein)  har jeg hentet frem sykkelen min, for ut vil jeg i våren. :)
Under er noen bilder fra haven min..



Noen blomster har jeg inne også.




Og mat :)



Jeg er også glad i dyr, 




Musikk for ro og fred i sjelen.






Riktig  God Helg Til alle som titter innom.
Klem fra Jorunn Helene.

2 kommentarer:

Eva sa...

Ser ut som du koser deg, fotograferer, nyter god mat, sykle og hilse på dyrene og blomstrene. Er jo så mye fint ute om våren. Er så gøy å se hva som dukker opp når snøen forsvinner.

Sykling passer godt for våres bein, den neglen min er ikke god og skoen er tortur å ha på. Men snart kan man gå i sandaler og lufte tærne.. Virkelig fargerikt hos deg i dag...

Ha en fin, fin søndag og varm klem..

Viola sa...

Nydelig musikk og bilder! :)
Våren med dens vakre farger, og denne musikken og de kattene om de er dine, håper jeg vil være med og hjelpe deg på veien videre..

Sounds of silence.. er en sang jeg har hørt mye på gjennom årene, og denne versjonen med fløyte var vakker! Man har da hørt søramerikanerne på karl johan spille med sine fortryllende fløyter..

Godklem fra meg! :)