torsdag 18. april 2013

En liten Naturopplevelse

Jeg var en liten tur på gamle trakter (Onsdag )
og koste meg selv om regnet hølja ned,
det fikk ihvertfall fart på de siste snøhaugene som lå rundt om.
At det hadde regnet om natten fikk jeg også føle på bena (Våt)  når jeg skulle hjemover dagen etter,
nederst i bakken lå det litervis med vann, og bakken i seg selv var gjørmete og tung å gå opp,
Der jeg før brukte fem minutter å gå, brukte jeg nå ti minutter.
Da jeg endelig kom meg opp til bussholdeplassen hadde jeg enda god tid føre bussen kom,
det var mye trafikk, men i en liten pause i all trafikken skjedde dette som jeg vil huske lenge.
Ett vakkert rådyr krysset gaten på nært hold, ca 10 meter..  jeg sto helt stille og  så på det vakre dyret..
og jeg kunne reise med bussen hjem  en liten naturopplevelse rikere.:) Herlig.. :)
 *(Bildet er fra 2012 i haven) Den gang.da.. *


4 kommentarer:

Viola sa...

Neimen..hei! så artig å se deg tilbake da! :) Håper du har det bra. Og det tenker jeg var en vakker turopplevelse! og bilde likeså! :)
Ja jeg er da her ennå jeg også, men i år har det gått veldig i rykk og napp ;)
Nå nærmer våren seg, det var så godt og varmt i dag!

Klem fra meg! :)

Jorunn Helene sa...

Takk jeg har det bra, og prøver å blogge litt innemellom alle gjøremålene.
i går var jeg ute og koste meg i det nydelige vårværet.
ja jeg liker slike naturopplevelser.
ønsker deg en riktig god Søndag.
Klem. :)

Eva sa...

Åh, der var du igjen! Har savnet deg fordi der du var med den andre bloggen din så måtte man være innlogget..
Nydelig bilde av et vakkert dyr, og det er så koselig å se de flotte dyrene i naturen..

Ønsker deg en fin søndag!

Hilsen Eva som hadde alias Lavinas lille verden før...

Jorunn Helene sa...

Hei Eva. :)Det var lenge siden, ja. Den andre bloggen har jeg fremdeles, men valgte å la den ligge litt i ro.
Er ikke så mye på bloggene mine rundt om, bare slik sporadisk kan man si.
Så mye annet i livet mitt for tiden.
Koselig å se deg, Lavina.
Klem.