mandag 20. april 2015

Om å ta seg tid til våren..

Det er vår og deilig vær, sol, jeg går meg en tur og ser meg rundt i våren.  Jeg ser Hvitveisen i skråninga, ser  en Løvetann som lyser opp og  i grøftekanten står det blått i blått med scilla., jeg ser Gåsunger  og løvknopper på trærne. Hører på fuglesangen det er så vakkert om morran.  Ser endene og andunger, hører, ser og nyter av våren og alt som yrer av liv. :)
Så vidunderlig godt å gå slik og oppservere, se og lytte, ta seg tid til våren..Ikke haste forbi slik mange gjør.. Ønsker alle som titter innom mange gode og solrike vårdager.
Klem fra Jorunn Helene.









2 kommentarer:

Turid sa...

Enig med deg! Godt å gå slik ute i naturen og oppservere og nyte.
Fine vårbilder!

Klem til deg!

Jorunn Helene sa...

Hei Turid. Ja nå er det deilig og våren er på sitt flotteste nå. i dag har jeg sittet ute og kost meg i solen, hørt på fuglene og suset i bjørketrærne. :)
Tusen takk.
Ønsker deg og dine fine vårdager fremover.
klem fra meg.