søndag 8. mars 2009

A taste of Spring., (ett streif av Vår)


























9 kommentarer:

Turid sa...

JAaa nå venter vi på våren!
Du den bjørken står den inne eller ute? Den var kommet langt! ;)

Jorunn Helene sa...

Svar til Tofo. :)
Den bjørken er nok inne ja, med vinduet og sneen fikk den en vinterlig bakgrunn.
Men det er bjørkekvister i vasen min. Ville ha våren fort. He he. så jeg plukket inn noen kvister.
Hilsen fra helene. :)

Viola sa...

Hei! Gratulerer med bloggen! Dette var hyggelig. Og kjempefine bilder! Jeg legger deg til på bloggsida mi jeg :) Hilsen Logita fra VGB :D
Høres! :)

Viola sa...

Nei, hehe.. her har du da visst vært en god stund..ser jeg nå. Som jeg sa, det går for fort i svingene for meg nå :D

Jorunn Helene sa...

Hei Viola.
He he. ja jeg har vært her en stund, men er like "ny" hver gang. Eller grønn på blogg.
Jeg har holdt på en stund, men får ikke til allt jeg vil her oppe da.
Nå skal jeg legge deg til på lista mi, så blir det enklere å finne deg :)
Ha en fin kveld.
Hilsen helene.= EB fra Vgb.

Anne-Berit sa...

Kjempefine bilder,og du er heldig som kan drive fram bjørkeriset inne.Mannen min er allergisk,så jeg kan ikke gjøre det,men det er kjekt å starte våren litt inne.Ha en fin kveld og helg:o)

murgelchen sa...

Spring is coming.
LG,Helga

Jorunn Helene sa...

Svar til Anne-Berit.
Takk for svar, Ja allergier er noe herk.
Jeg har alltid plukket med meg kvister hjem og satt i vann, det er så deilig å se de springe ut.
Ønsker deg en riktig fin Helg tilbake.
Hilsen helene.

Jorunn Helene sa...

Svar til Murgelchen.
Takk for svar.
Ja våren kommer sakte krypende.
Og jeg er så glad for det...
Ha en fin helg.

Thanks. :)
Yes, Spring is coming ..
and ai is so happy above that.
My english is not so good, but i hope you understand my.
Ai whish you a nice Weekend. :)