fredag 26. april 2013

Min dag i dag..

Nei ikke har jeg vunnet i lotto, og ikke skal jeg synge den sangen.  Blir bare så godt humør.
Dagen i dag startet med sol og fuglesang, tok med meg kaffekoppen og satte meg ut, der satt jeg og så, lyttet og nøt en stille morgen, herlig.
 Her jeg bor nå har jeg hestehov og hvitveis i haven, så jeg slipper å gå å lete etter de.. :)
Ellers står det ett Plommetre i haven, ( Namm) og det er plantet blomsterbed rundt hele huset det blir spennende å se  hva som kommer opp etterhvert.
Og i dag fikk jeg Sykkel, (kjøpt en gammel) Så nå blir det nok mere ut på meg også..
Ønsker alle som titter innom fine dager og god helg.
Klem til de som vil ha. :)
(* På bildet ser dere fugler i Plommetreet.*)




2 kommentarer:

Eva sa...

God ettermiddag skjønne Helene.. Bildet er visst kjøttmeisen, og det er en sånn trivelig fugl.. Deilig å kjenne at våren kommer på ordentlig, og at man kan nyte fine morgener.. Jeg sov helt til kl 09 i dag, og er nyss kommet hjem i fra byen.

Sykkel må man ha, man kommer seg så mye lenger. Siden jeg er plaget med neglene så skal jeg få ned min sykkel for da kan jeg sykle mye og langt.. Ønsker deg en fin fredag og en riktig god helg.. Varm klem sendes..

Jorunn Helene sa...

Hei Eva. God morgen.
Ja nå har våren kommet og det er deilig ute, alt blir så mye lettere om våren. Og fuglesangen er bare helt skjønn. :)
Sykling er fint for så mye, en kommer seg ut og kan handle, en trenger ikke ringe drosje for å komme ut, jeg har problemer med beina,(Kramper ) og har vært avhengig av drosje for å kunne handle, Dyrt. Nå kan jeg sykle til butikken det skal bli godt.
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra meg. :)